• Zasady rekrutacji uczniów - Grecja 2021/2022

        • Zasady rekrutacji uczniów do udziału w projekcie:

          1. Projekt skierowany jest do uczniów klas siódmych i ósmych
          2. O kolejności wyboru chętnych uczniów decyduje średnia ocen, ocena z zachowania, frekwencja i ocena z języka angielskiego uzyskanych w poprzednim roku szkolnym.

          Kryteria rekrutacji:

          • Średnia wszystkich ocen otrzymana w roku szkolnym 2020/2021:

          6.00 – 5.00 – 5 pkt, 4.99 – 4.00 – 4 pkt, 3.99 – 3.00 – 3 pkt, 2.99 – 2.00 – 2 pkt, poniżej 2.00 – 1 pkt

          • Ocena z języka angielskiego otrzymana w roku szkolnym 2020/2021:

          6 – 5 pkt, 5 – 4 pkt, 4 – 3 pkt, 3 – 2 pkt, 2 – 1 pkt

          • Ocena z zachowania otrzymana w roku szkolnym 2020/2021:

          6 – 5 pkt, 5 – 4 pkt, 4 – 3 pkt, 3 – 2 pkt, 2 – 1 pkt

          • Punkty dodatkowe dla uczniów z mniejszymi szansami - maksymalnie 4 pkt.
             

          Zostanie wzięta pod uwagę także opinia wychowawcy klasy o uczniu. Pierwszeństwo do udziału w projekcie będą mieli uczniowie pochodzący z rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej lub społecznej, a także mający trudności z uczeniem się. Jednocześnie zwrócimy uwagę na stosunek do obowiązków szkolnych, przejawiane zaangażowanie i umiejętność funkcjonowania w grupie.

          Uczniowie, którzy chcą wziąć udział w rekrutacji muszą wypełnić i złożyć formularz rekrutacyjny w sekretariacie szkoły. Rekrutacja odbędzie się na zasadach opisanych w Regulaminie Rekrutacji. Do udziału w projekcie zakwalifikuje się 31 uczniów, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. Powstanie lista rezerwowa (10 osób), która zostanie wykorzystana w przypadku rezygnacji/braku możliwości wzięcia udziału przez któregoś z uczniów lub gdy nie zostaną wyczerpane miejsca na liście głównej. W przypadku gdy zostaną wolne miejsca po wykorzystaniu listy rezerwowej, na tych samych zasadach przeprowadzimy rekrutację uzupełniającą. Każdemu uczniowi przysługuje odwołanie od decyzji Komisji rekrutacyjnej w ciągu 5 dni, które należy złożyć do Dyrektora szkoły. Każde odwołanie zostanie rozpatrzone w ciągu 5 dni.

          Komisja kwalifikacyjna ustalająca listę uczniów uczestniczących w projekcie oraz listę rezerwową składa się z wychowawców klas siódmych i ósmych, nauczyciela języka angielskiego oraz koordynatora projektu.

          1. Zgłoszenia chętnych uczniów prosimy kierować na email spkowal@kowal.eu  lub składać osobiście w sekretariacie szkoły do dnia 31.12.2021 r.
          2. Ustalona lista uczniów uczestniczących w projekcie zostanie przekazana wychowawcom klas, którzy przekażą informacje swoim wychowankom.
          3. Do udziału w projekcie zostaną zakwalifikowani uczniowie z największą ilością punktów.
          4. Ostateczną listę uczestników zatwierdza Dyrektor szkoły, który ma prawo (w uzasadnionych sytuacjach) zabronić zakwalifikowanemu uczniowi udziału w projekcie.
          5.  W przypadku ucznia niepełnoletniego, jego rodzice/opiekunowie prawni muszą wyrazić zgodę na uczestnictwo w projekcie, w momencie braku zgody, do projektu kwalifikuje się kolejny uczeń z listy.
          6. Każdy uczeń, który poprawnie i terminowo złoży formularz zgłoszeniowy oraz dopełni wszelkich formalności związanych ze zgłoszeniem chęci do udziału w projekcie, a nie zostanie zakwalifikowany do udziału, ma prawo odwołać się pisemnie od decyzji Komisji w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia list uczestników zakwalifikowanych do udziału. Komisja zobowiązana jest do rozpatrzenia odwołania i pisemnej odpowiedzi w ciągu maksymalnie 5 dni od dnia wpłynięcia podania.
          7. W przypadkach nieujętych  niniejszym regulaminem ostateczną decyzję podejmuje Dyrektor Szkoły.
    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu
      • tel. (054) 284-23-17 Numery wewnętrzne: -10-Sekretariat -11-Dyrektor Szkoły -12-Z-ca Dyrektora Szkoły -13-Administracja -14-Księgowość -15-Inspektorat Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Kowal
      • ul. Piwna 20 87-820 Kowal 87-820 Kowal Poland
    • Logowanie