• Dojazdy do szkoły w roku szkolnym 2021/2022

          • Dojazdy BUS-em szkolnym

            od 02 września 2021 r.

            Dębniaki

            Na przystanku: poniedziałek – piątek  7.15

            Wyjazd spod szkoły: poniedziałek – piątek  12.45; 15.25

             Rakutowo

            Na przystanku: poniedziałek – piątek  7.35

            Wyjazd spod szkoły: poniedziałek – piątek  13.30; 15.10

          • BEZPIECZNE ZASADY POWROTU DO SZKOŁY OD 1 WRZEŚNIA 2021 R.

          • Szanowni Rodzice, 

            Na spotkaniu z wychowawcami w dniu 1 września uczniowie naszej szkoły zostaną zapoznani z procedurami funkcjonowania na terenie placówki w okresie pandemii COVID-19 obowiązującymi od 1 września 2021 r.

            Procedury te dostępne są także na stronie internetowej szkoły w zakładce DOKUMENTY.

            Bardzo proszę o zapoznanie się z wytycznymi i uczulenie dzieci na najważniejsze zapisy:

            1. Do budynku szkoły może być wpuszczony wyłącznie uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych.

            2. Uczniowie przychodzą do szkoły zgodnie z ustalonym harmonogramem i planem wejść i wyjść.

            Wejścia do budynku szkoły

            - Główne wejście:

            7.30-7.45 - klasy 3a, 3b, 2b

            7.45-8.00 - klasy 1a, 1b, 2a

            - Boczne wejście:

            7.30-7.45 - klasy 4a, 4b, 5a, 5b, 6a

            7.45-8.00 - klasy 7a, 7b, 7 c, 8a, 8b


            Wyjścia z budynku szkoły

            - Główne wejście:

            Klasy 3a, 3b, 2b - 5 min przed dzwonkiem ostatniej lekcji

            Klasy 1a, 1b, 2a - 5 min po dzwonku ostatniej lekcji

            - Boczne wejście:

            Klasy 4a, 4b, 5a, 5b, 6a - 5 min przed dzwonkiem ostatniej lekcji

            Klasy 7a, 7b, 7 c, 8a, 8b - 5 min po dzwonku ostatniej lekcji


            3. Rodzice odprowadzają dziecko do drzwi szkoły (nie wchodzą na teren placówki).

            4. Przed wejściem do budynku szkoły obowiązuje dezynfekcja rąk.

            5. W przestrzeniach ogólnodostępnych jak: korytarze, toalety, szatnie, Aula obowiązuje noszenie maseczek.


            6. Każdej klasie zostaje wyznaczona jedna sala lekcyjna, w której będą odbywały się zajęcia. W swoich salach lekcyjnych uczniowie nie muszą korzystać z maseczek.

            1a – wychowawca p. Anna Giergielewicz – sala 108

            1 b - wychowawca p. Monika Rudzińska – sala 111

            2 a – wychowawca p. Ewa Człapińska – sala 113

            2 b – wychowawca p. Anna Mularska – sala 115

            3 a – wychowawca p. Krystyna Krawiecka – sala 116

            3 b – wychowawca p. Katarzyna Czerwińska – sala 101

            4a – wychowawca p. Monika Rosiak – sala 213

            4b – wychowawca p. Lucyna Guziejewska – sala 214

            5a – wychowawca p. Kamila Narazińska - sala 103

            5 b – wychowawca p. Elżbieta Czaplicka - sala 104

            6a – wychowawca p. Emila Zasada – sala 107

            7a – wychowawca p. Danuta Zbonikowska – sala 102

            7b – wychowawca p. Barbara Snopkowska- sala 215

            7 c – wychowawca p. Katarzyna Janicka – sala 216

            8a – wychowawca p. Urszula Bronikowska – sala 003

            8b – wychowawca p. Marzena Ryniecka – sala 004


            7. Na przerwy międzylekcyjne uczniowie wychodzą na wyznaczony korytarz:

            Przerwy międzylekcyjne

            1a - I PIĘTRO korytarz C

            1b - I PIĘTRO korytarz C

            2a - I PIĘTRO korytarz C

            2b - I PIĘTRO korytarz C

            3a - PARTER korytarz A

            3b - PARTER korytarz A

            Dla uczniów klas I-III wyznaczone zostały sanitariaty znajdujące się na I piętrze budynku


            4a - II PIĘTRO korytarz E

            4b - II PIĘTRO korytarz E

            5a - I PIĘTRO korytarz D

            5b - I PIĘTRO korytarz D

            6a - I PIĘTRO korytarz D

            7a - I PIĘTRO korytarz D

            7b - II PIĘTRO korytarz E

            7c - II PIĘTRO korytarz E

            8a - PARTER korytarz B

            8b - PARTER korytarz B

            Dla uczniów klas IV-VIII wyznaczone zostały sanitariaty znajdujące się na parterze budynku.

            ​​​​​​​

            Plan korytarzy dostępny jest także w zakładce DOKUMENTY.



          • Rozpoczęcie roku szkolnego 2021/2022 w Szkole Podstawowej w Kowalu – Procedury

          • Kochani Uczniowie! Drodzy Rodzice!

            Zapraszamy do szkoły na uroczystość rozpoczęcia roku 1 września 2021 r. Uroczystość inauguracji roku szkolnego odbędzie się na dziedzińcu szkoły.

            Wszystkie osoby biorące udział w uroczystości zobowiązane są do zachowania procedur bezpieczeństwa:

            - zachowywanie bezpiecznej odległości;

            - osłona ust i nosa (zdjęcie maseczek przez uczniów będzie możliwe po zajęciu miejsca w sali lekcyjnej, w której odbywać się będą spotkania z wychowawcami);

            - dezynfekcja rąk przez wejściem do szkoły.

             

            Plan organizacji Inauguracji Nowego Roku Szkolnego 2021/2022:

            - rozpoczęcie uroczystości - godz. 9.00 – dziedziniec szkoły

            - dla każdej klasy będzie wyznaczone miejsce na dziedzińcu szkoły.

            - po uroczystości uczniowie klas I-III oraz jeden rodzic bądź opiekun udadzą się wraz z wychowawcami na spotkanie informacyjne. Dla klas I-III wyznaczone jest wejście główne do budynku szkoły oraz następujące klasopracownie:

            1 a – wychowawca p. Anna Giergielewicz – sala 108

            1 b – wychowawca p. Monika Rudzińska – sala 111

            2 a – wychowawca p. Ewa Człapińska – sala 113

            2 b – wychowawca p. Anna Mularska – sala 115

            3 a – wychowawca p. Krystyna Krawiecka – sala 116

            3 b – wychowawca p. Katarzyna Czerwińska – sala 101

             

            - uczniowie klas IV-VIII po uroczystości udadzą się wraz z wychowawcami na spotkanie do wyznaczonych klasopracowni wejściem bocznym. 

            4a – wychowawca p. Monika Rosiak - sala 213

            4b – wychowawca p. Lucyna Guziejewska – sala 214

            5a – wychowawca p. Kamila Narazińska - sala 103

            5b – wychowawca p. Elżbieta Czaplicka - sala 104

            6a – wychowawca p. Emila Zasada – sala 107

            7a – wychowawca p. Danuta Zbonikowska – sala 102

            7b – wychowawca p. Barbara Snopkowska- sala 215

            7c– wychowawca p. Aneta Sadowska – sala 216

            8a – wychowawca p. Urszula Bronikowska – sala 003

            8b – wychowawca p. Marzena Ryniecka – sala 004

             

            Zapraszamy także do zapoznania się z BEZPIECZNYMI ZASADAMI POWROTU DO SZKOŁY

          • Dobry start 300+

          • Komu przysługuje świadczenie Dobry start 300+?

            Świadczenie przysługuje na dzieci uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia lub
            w przypadku dzieci niepełnosprawnych uczących się w szkole – do ukończenia przez nie 24. roku życia.

            Zamieszkałym w Polsce: rodzicom, opiekunom faktycznym, opiekunom prawnym, osobom sprawującym pieczę zastępczą nieinstytucjonalną (rodzinom zastępczym, osobom prowadzącym rodzinny dom dziecka), osobom sprawującym pieczę zastępczą instytucjonalną,  tj. dyrektorom placówek opiekuńczo-wychowawczych, dyrektorom regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych, osobom uczącym się (w tym usamodzielnianym).

            Od 1 lipca 2021 r. wniosek  o świadczenie Dobry Start 300+ dla ucznia możesz złożyć tylko elektronicznie:

            ■ na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS: www.zus.pl

            ■ przez bankowość elektroniczną

            ■ na portalu empatia.mpips.gov.pl

            Jeśli nie masz profilu PUE przyjdź do ZUS z:

            • dowodem osobistym,
            • adresem mailowym,
            • numerem telefonu komórkowego,
            • numerem rachunku bankowego,
            • nazwami i adresami szkół,
            • peselami dzieci

            Masz pytania – zadzwoń 22 290 22 02

            Czekamy na Ciebie.

            Pracownik ZUS pomoże Ci w rejestracji i złożeniu wniosku o 300+.

             

            Harmonogram spotkań z ekspertem ZUS w ramach realizacji programu rządowego
            Dobry Start 300+ dla ucznia

            26.08.2021

            Urząd Pocztowy Choceń ul. Sikorskiego 15, 87-850 Choceń

            8:00 – 10:00

            27.08.2021

            Urząd Gminy w Kowalu ul. Piwna 33, 87-820 Kowal

            9:00 - 12:00

            30.08.2021

            Urząd Gminy w Topólce, Topólka 22, 87-875 Topólka

            9:00 - 12:00

            31.08.2021

            Urząd Pocztowy w Brześciu Kujawskim ul. Krakowska 14a, 87-880 Brześć Kujawski

            9:00 – 12:00

            01.09.2021

            Urząd Gminy w Lubaniu, Lubanie 28 a, 87-732 Lubanie

            11:00-14:00

            02.09.2021

            Urząd Gminy w Osięcinach ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny

            9:00-12:00

            03.09.2021

            Urząd Miasta i Gminy w Izbicy Kujawskiej ul. Piłsudskiego 32, 87-865 Izbica Kujawska

            9:00-12:00

            07.09.2021

            Urząd Gminy Baruchowo, Baruchowo 54, 87-821 Baruchowo

            9:00 - 12:00

            08.09.2021

            Urząd Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2,  87-860 Chodecz

            9:00 - 12:00

            09.09.2021

            Urząd Gminy Bytoń, Bytoń 72, 88-231 Bytoń

            9:00 - 12:00

             

      • Kontakty

        • Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu
        • tel. (054) 284-23-17 Numery wewnętrzne: -10-Sekretariat -11-Dyrektor Szkoły -12-Z-ca Dyrektora Szkoły -13-Administracja -14-Księgowość -15-Inspektorat Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Kowal
        • ul. Piwna 20 87-820 Kowal 87-820 Kowal Poland
      • Logowanie